The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Sommarlov

Publicerad 2011-06-07 20:57:01 i Allmänt

Som ni vet har jag ju sommarlov nu och jag ägnar dagarna åt att vila, leka med Aiko, gå promenader, läsa, vara med vänner och bara lata mig. Jag har ingen lust att känna några krav och jag därför blir det nog lite sporadiskt med bloggen i sommar. Ni får ge er till tåls, till i höst räknar jag med att den är i gång igen.

Men, jag ska försöka uppdatera den även i sommar men det kan nog bli lite sporadiskt.

Idag har mamma och jag hittat på en ny lek med Aiko, eller han hittade på den med oss. Den går ut på att jag vattenstrålen när man vattna i trädgården, mycket roligt tycker Aiko. Speciellt om man rör på strålen så springer han med öppen mun och försöker bita i vattenstålen. Det ser helt underbart ut!

Nu laddar jag för fullt till Anders student på fredag och det ska bli så roligt att se lillebror bli stor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela