The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Idag har jag varit i skolan på fm. Vi hade...

Publicerad 2011-03-09 22:19:52 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan på fm. Vi hade föreläsning om små växtätares och fjäderfäs digestion. Det var intressant och roligt, föreläsaren är väldigt annorlunda mot övriga men väldigt bra och hans föreläsningar är alltid roliga. Jag slutade skolan vid lunch och efter den åkte jag och Jenny och handlade. När jag kom hem tog jag en kort vilopaus och sedan har jag pluggat hela em/kvällen. Vi har ju tenta nästa vecka så nu är det bara plugg som gäller. I morgon ska jag sitta getvakt eftersom det nu är dags för våra getter att killa. Så håll tummarna att någon killar i morgon när jag är där.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-10 17:53:12

Hej Hanna. Vad spännande att ev, få se en killingfödsel! Här är blåsigt kallt och regnigt. Annars allt bara bra. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela