The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Liv i luckan

Publicerad 2011-03-23 19:48:19 i Allmänt

Äntligen är tentan över för denna gång och jag ska försöka få igång bloggen på riktigt igen. Vi skrev tentan idag mellan 9 och 14 och den var 22 sidor lång så jag satt nästan hela tiden och bara skrev och skrev. Jäklar vilken kramp jag hade i handen innan jag var klar.

Tyvärr var det många skumma frågor så jag är inte helt säker på att det gick så bra men jag håller tummarna. Tentan var indelad i 4 delar och missar man en behöver man bara göra om den delen, det är väldigt skönt. Så jag hoppas nu att iaf några delar har gått bra.

Nu skulle man ju kunna tro att det blir lite lugnt i skolan ett tag men inte det inte. Nu hoppar vi rakt in i rörelseapparaten och det är dags att lära sig all anatomi, och då menar jag verkligen all. Men det ska bli kul att kunna det även om det blir mycket "utantillkunskap".

Tack mamma för receptet på kyckling i dillsås, det blev så här fint:


Det blev jättegott och totalt blev det 7 portioner från en kyckling vilket betyder 6 matlådor och det gillar jag skarpt!

Jag försöker äta ur min mat som jag har i frysen men jag lyckas inte så bra, det känns som det bara blir mer och mer fast jag inte handlar så mycket. Men matlådor tar ganska stor plats. Nu ska jag verkligen inte handla mer kött/fisk/kyckling eller frysvaror innan det är tomt i frysen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-24 10:21:44

Hej Hanna. Det såg verkligen gott ut det där med dillkyckling ! Vad mycket Du har hunnit att skrivanu. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela