The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Skön ledig kväll

Publicerad 2011-03-24 09:55:00 i Allmänt

Efter tentan igår åkte jag och Jenny hem och spelade spel. Det var så himla skönt att kunna göra någonting annat och inte känna någon som helst press på att man måste plugga. De senaste 2 veckorna har verkligen varit fullspäckade med plugg. Det är helt sjukt men det visste jag ju att det skulle bli innan jag började.

Men en positiv sak är att trots att jag har haft mycket att göra så har jag inte känt mig så stressad. Jag har visserligen fortfarande känningar av min muskelinflammation i axeln men det har blivit lite bättre de sista dagarna. Jag hoppas det ska försvinna helt.

Efter spelandet åkte vi ner en sväng på stan och fixade lite ärenden, sedan när jag kom hem var det bara så skönt att bara slappa och inte behöva plugga!! Jag tror jag ska fortsätta slappa idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela