The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

3 maj

Publicerad 2011-05-03 12:41:34 i Allmänt

Idag är det riktigt busväder ute, jag var nyss ute på en lång lunchpromenad med Aiko. Då regnade det först och sedan övergick det i hagel. Massor med hagel, jag var inne i skogen och där blev det ett tjockt lager med halgel på marken.

Haglet och regnet är verkligen efterlängtat, det är så torrt i marken att det är svårt att rensa ogräs och min kolonilott skulle verkligen behöva lite regn inför sommarens växter.

På förmiddagens föreläsning hade vi laktation på schemat och nu när jag ska tillbaka till skolan är det dags att diskutera getövningarnas resultat. I kväll väntar sedan plugg, jag ligger efter och måste försöka ta ikapp lite, det är ju snart tenta, nästa onsdag närmare bestämt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-03 21:32:57

Hej Hanna. Det var mycket du hjar hunnit med. Nu ska jag sova. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela