The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

8 maj

Publicerad 2011-05-08 22:45:09 i Allmänt

I helgen har det varit kolonilotten och plugg som gällt. Vi ha tenta på onsdag så jag behöver verkligen plugga men det är så svårt när det är strålande sol ute och varmt o skönt. Samtidigt är det mycket som behöver göras på kolonilotten. Det ska rensas ogräs, vattnas och planteras.

Så det är det jag har gjort i helgen. Jag har gått igenom laktation och kalciumomsättning, vätskebalans och temperaturreglering och så har jag planterat kryddväxter och potatis.

I morgon har vi den sista föreläsningen och sedan är det bara inläsning kvar innan terminens näst sista tenta. Åhh, jag vill ha sommarlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela