The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Det man inte har i huvudet får man ha i huvudet...Nej, på golvet :-(

Publicerad 2011-05-09 08:43:52 i Allmänt

Jaha, måndag morgon och jag tänkte att jag skulle göra lite fint innan jag ska till skolan så jag började städa. Plockade undan saker och och började våttorka golvet.

Jag har fortfarande ganska många växter inne på rummet som ska planteras ut och några av dem står på en bricka på en hög stol nära fönstret. Vad händer? Jo, när jag har torkat golvet under stolen och ska ställa tillbaka den så puttar jag ner brickan och den blir jord och växter överallt på mitt nytvättade golv, suck.

Ja det var ju bara att börja om igen och plocka upp jorden och skura golvet. Nu måste jag dessutom plantera nya växter eftersom inte alla överlevde att landa uppochner på golvet, trist!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-10 20:53:05

Hej Hanna Det var verkligen trist det där med städningen. Här är jättevarmt. Det behöver komma regn. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela