The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Sista maj

Publicerad 2011-05-31 15:42:18 i Allmänt

Jaha, då var det sista dagen i maj. Sista pluggdagen innan sista tentan för terminen. Det är ju underbart. Jag är så himla glad just nu. Jag har gått första året på veterinärutbildningen och nu är det bara 4,5 år kvar tills jag är klar. Om det fortsätter gå så här fort så är jag ju nästan klar imorgon :-)

Idag skiner solen och det är jättevarmt ute även om det blåser ganska mycket. Jag och Jenny har precis varit och hämtat ut hundfoder till Aiko som jag beställt genom kåren, det är jättebra, vi får rabatt och det är nära och hämta. Men jag blev så himla varm så nu måste jag nog ta en paus innan jag tror att jag ska städa lite.

Jag har tänkt göra fint på rummet nu inför sommaren så att det är rent och snyggt när jag kommer tillbaka efter sommaren. Jag måste ju börja packa också, snart är det helg och då är det dags för fest med Karin och examenscermoni. Sedan åker jag hem till mamma och pappa :-)

Som ni kanske förstår orkar jag inte plugga längre så jag försöker underhålla mig med annat så ska jag titta på lite celler i kväll innan jag ska sova. Åh jag längtar så till tentan imorgon och vetskapen om att det är sommarlov sen. Jippi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela