The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Dagen innan tenta

Publicerad 2011-11-15 11:14:48 i Allmänt

I morgon är det tenta i parasitologi och jag borde således plugga en massa nu och ha lite lätt panik om jag känner mig själv rätt. MEN, inte idag nej denna gång har jag inte pluggat mycket alls, jag känner mig bara less och vill ha lov. (Trots att vi nyss hade höstlov!) Jag känner inte för något, men jag känner mig ändå inte deprimerad på det sättet jag är helt enkelt bara trött på att plugga just nu.

Faktum är att det är anledningen till att jag skriver just nu, jag orkar inte plugga och försöker göra saker så jag slipper det :-)

Så nu ligger problemet i att hitta på något nytt jag kan göra innan det är dags för lunchpaus. Någon som har en idé?

Jag har funderat på att sova, det vore väldigt skönt men jag tvivlar på att jag kan somna just nu. en promenad i srtålande sol vore också skönt men det får nog bli efter lunch! Kanske ska jag gå förbi syrran på hennes jobb då också och lämna några böcker till henne som jag tycker hon ska läsa... Det är böcker om hästens utfodring, det tillhör ju allmän fakta så det tycker jag hon borde ha koll på :-) trots att hon inte är hästintresserad, haha.

Plantera om blommer kanske vore något men det gör man väl på våren??
Städa har jag redan gjort... Gräva på lotten är också egentligen klart även om man skulle kunna rensa bort lite ogräs...
Nej, jag skulle vilja pyssla eller baka bröd men jag har ingen jäst hemma och jag känner inte för att åka och handla...

Jaja, något kommer jag väl på att göra!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-15 14:30:46

Gå och hälsa på syrran, klart hon ska läsa på om hästens utfodring... det finns säkert fika där också... Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-15 14:31:49

Kolla förresten www.noproblematall.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela