The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Första advent

Publicerad 2011-11-27 10:42:00 i Allmänt

Idag när jag vaknar inser jag att det är första advent och det regnar och blåser ute. Väldigt trist. Jag och Bamse går ut på morgonpromenad och när jag kommer hem blir jag lite gladare för jag upptäcker att Lisa är i köket och hon har tänt adventsljusstaken och det luktar glögg! Underbart, om det bara hade snöat lite utanför fönstret.

Även jag har tänt adventsljus, dock så är min adventsljusstake något primitiv. Även stjärnan lyser fint! Nu ska jag vårda min förkylning och försöka plugga lite. Sedan bär det av till Frida och adventsbak.

Dagen bild, första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela