The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Fredag

Publicerad 2011-11-11 21:35:46 i Allmänt

Jag hann inte med allt jag hade tänkt göra idag, eller rättare sagt jag orkade inte göra allt. Plugget och fikaförsläjningen klarade jag av men väl hemma var jag trött så jag orkade inte plugga så mycket och inte heller baka eller fixa håret. Men jag lyckades ta mig och springa en stund, det var faktiskt väldigt skönt när jag väl tagit mig hem och jag hade inte tappat så mycket kondis sedan sist. Det var trevligt att få kvitto på det.

I morgon är det så dags för stor fest, Phlugan. Det ska bli jätteskoj och allt är fixat, eller nja, jag skulle vilja ha ett par jättefina skor som jag hittade i Stockholm men jag har inte fått tag på dem i min storlek så jag får gå utan dem tyvärr. Fast egentligen var det lika bra för de var alldeles för dyra för en student, men så snygga!

Nu tittar jag på tv och njuter av att vara så där härligt trött i kroppen som man bara blir efter fysisk ansträngning. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela