The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Höstlov

Publicerad 2011-11-01 22:11:57 i Allmänt

Idag har varit en effektiv dag. Jag har gått på föreläsningar, varit med Jenny och köpt leksaker, handlat mat, pluggat, sålt fika på kårens FiQ, pluggat ännu mer och nu städar jag. Det luktar så gott nu i mitt rum! Härligt!

Nu tittar jag samtidigt på tv och jag ska strax sätta en deg som ska jäsa över natten så det blir nygräddat bröd till frukost i morgon.

Det bästa av allt är att jag är i fas med plugget och i morgon har jag laboration i tre timmar sedan är det höstlov!!! Då är jag ledig ända till och med söndag. Underbart!!

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om idag så det blir helt enkelt inte så mycket. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela