The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Immunologi i morgon

Publicerad 2011-11-16 19:07:45 i Skola

I morgon börjar en ny delkurs, immunologi. Vi läste det även i våras så detta blir en repetition/fördjupning i ämnet. Det känns skönt för det gör att jag inte tror att det kommer bli jättejobbigt. Dessutom är delkursen bara 12 dagar så den är snart över igen. Det bästa av allt är att vi bara har föreläsningar fram till lunch. Det känns bra att få det lite lugnare ett tag så kan man städa och göra lite fint hemma samtidigt som man ska hinna med allt annat.

Nu ska jag strax till syrran på Bonde söker fru-fika. Det är så trist att det är så mörkt bara, jag vill ha snö! Nu vet jag inte vad ska jag ska skriva så jag slutar för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela