The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Lördag 12/11

Publicerad 2011-11-12 14:11:21 i Mat och bak

Idag har jag gjort en hel drös med saker i väntan på att jag får börja förbereda mig inför Phlugan. Jag har hunnit sätta upp håret, pluggat, städa, byta sängkläder och inte minst baka jättegoda havrebröd. Det blev tre stycken och egentligen ska de stå minst 1 dygn innan man skär uppp den men jag var tvungen att provsmaka den ena limpan, det verkar lovande kan jag lova. Det var jättegott med nygräddat varmt bröd så smöret smälte. Mums.

Här är jag i mina hårrullar

Men här är något ännu snyggare, nybakt bröd!

Alla tillsammans, en dock något mindre pga provsmakning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela