The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Lördag 26/11

Publicerad 2011-11-27 09:38:11 i Allmänt

Dagen innan första advent var solig med klarblå himmel. Lite kallt men inte tillräckligt för att sätta på sig vinterskorna. Bamse var hos mig hela dagen så dagens bild är naturligtvis på honom!

Han ville dock inte bli fotad utan visade med god min :-) att han helst bara ville ligga och vila i fred.

Vi var också ute i skogen och plockade mossa till Jennys adventsljusstake. Det blev mycket fin.

Bamse i skogen.

Jenny i skogen!

Resten av dagen pluggade jag inför tentan. På kvällen tänkte jag adventspynta så jag satte upp två ljusslingor som jag har. Men tyvärr har lampor gått sönder på båda så jag måste fixa det innan jag kan tända dem...Det var väldigt trist tyckte jag för de är så fina när de lyser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela