The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag 21/11

Publicerad 2011-11-21 16:49:33 i Allmänt

Nu är det bara 1 månad kvar till jullov, underbart! Det har varit mycket i helgen, gått på stan, sytt om ett par byxor, jobbat, festat och varit bakis. Mer om det kommer...

Men idag har jag gått i skolan. Vi hade föreläsningar om immunförsvaret mot bakterie- och virusinfektioner samt transplantationsimmunologi. Det är skönt att vi har börjat med ett ämne där man ska förstå och inte bara mest en massa utantillkunskap. Det är mycket mer motiverande att lyssna ordentligt på föreläsningarna nu.

Jag har när jag kom hem tagit det ganska lugnt, fortfarande trött efter helgen men jag har iaf pluggat lite och gjort pannkakor. Nu ska jag strax ut och springa en sväng med Jenny och sedan blir det kanske lite mer plugga och förhoppningsvis lite pyssel. Jag känner verkligen för att små fixa lite saker som skulle behöva göras. Ni vet sånt som man aldrig får gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela