The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Onsdag 9/11

Publicerad 2011-11-09 08:47:30 i Allmänt

Vad händer idag? Parasitföreläsningarna fortsätter som vanligt. Vi har nu kommit så långt att vi läser om vilka parasiter som går på vilka djur och vi inriktar oss främst på hur det är i Sverige. Efter lunch är det mikroskoperingsövning när jag ska titta då de små krypen, löss, loppor, pälsätare, maskar, maskägg mm. Det ska väl inte bli jätteskoj men det kan säkert vara nyttigt det med...

Igår hade jag syverkstad hemma. Jag sydde om klänningen jag beställde och som jag ska ha på festen på lördag.
Den vinröda till vänster är klänningen, den gröna till höger är en annan klänning jag har som jag använde som mall.

I helgen var Henrik och Aiko på besök hos mig och så här sur var Aiko när han var tvungen att åka ifrån mig.
Det syntes viss inte så bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela