The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tentadags

Publicerad 2011-11-16 09:31:59 i Skola

Jaha, då var det strax dags att skriva parasitologitentan. Vi börjar skriva den om ca en halvtimme och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med tiden. Just nu vill jag bara skriva den, jag vaknade redan vid 7 och gick upp runt halv åtta. Så jag har redan hunnit göra en tentamacka, ätiti frukost, städat badrummet och surfat på internet. Suck!

Men mest av allt längtar jag tills tentan är över så jag kan känna mig riktigt ledig ikväll. Jag vet inte ännu vad jag ska hitta på hela em men det brukar lösa sig! Imorgon börjar vi med immunologi så det blir ingen lång vila, så det är bäst att passa på när man kan!

Jag fick tillbaka bakteriologitentan igår och den hade gått bra, så skönt! Nu är det bara tre kvar innan jul! :-) Jag kom på igår att det är ju faktiskt bara 5 veckor kvar till jullovet, helt underbart. Men var är vintern?? Jag vill ju ha lite vinter innan det vänder och blir sommar igen. Usch, tänk va fort tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela