The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tjuvstart på julen

Publicerad 2011-11-24 20:46:50 i Allmänt

Idag har jag tjuvstartat på julen. När jag lagade middagen passade jag på att baka saffransbutterkaka och koka valnötsgodis med ingefära. Det blev jättegott och jag och Jenny fikade samtidigt som vi började tentapluggandet. Det gick riktigt bra och det kändes som vi gick igenom immunförsvaret mot virus, parasiter och bakterier på ett bra sätt.

Även dagens bild är julinspirerad, jag fick en julkalender på affären!!


Yeah, nu är det bara en månad kvar till julafton!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-11-24 21:32:50

Är ni lika husliga alla syskon? Är alltid ett evigt bakande och donande hemma hos K också ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-11-27 09:44:22

Jajamän vi är nog lika husliga allihopa! Det är ju så underbart att baka och pyssla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela