The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Fredag i Luleå

Publicerad 2011-10-14 19:47:37 i Allmänt

Nu är jag äntligen i Luleå igen, jag hälsar på mina älsklingar Henrik och Aiko. Vi har redan hunnit med massor trots att jag bara varit härs några timmar. Aiko blev så glad när jag kom att han inte visste vart han skulle ta vägen, tjöt rakt ut och ville bara pussa mig. Jag tror att även Henrik blev glad ;-)

Jag har köpt ett par jättefina vinterskor som jag tror jag ska behålla. Jag är lite fundersam på storleken men jag ska gå lite i dem hemma innan jag bestämmer mig för om jag ska behålla dem. Bild kommer senare. Henriks dator och min telefon är inte så jättebra kompisar när det gäller bilder. Nu blir det lite kvällsmys och imorgon blir det en heldag i skogen med älgjakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela