The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Härliga tisdag!

Publicerad 2011-10-25 19:35:35 i Allmänt

Nu har jag äntligen skrivit tentan i bakteriologi, den skrevs igår och jag tror den gick bra. Så himla skönt! Självklart var det tvunget att firas och det gjordes genom att vi åkte ett gäng till en kompis och grillade. Hon bor ute på lande och det var så mysigt. Jag vill också bo på landet! Jag vill bo i hus! Nu! jag börjar bli less på korridorslivet...

Men iaf, vi grillade struts och hjort, majskolvar, paprika, champinjoner åt sallad och rostade potatisar och grönsaker till det. Det var helt underbart gott! Till efterrätt var det morotstårta, ljuvligt.

Emelie som vi var hos har en massa fåglar och jag tog några bilder.

Så himla fina fasaner!

Närbild! Är den inte underbart vacker!

Jag med en dagsgammal kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela