The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag 10 oktober

Publicerad 2011-10-10 21:44:40 i Allmänt

Idag är det måndag igen och jag har haft en jättebra helg. Jag har hunnit plocka svamp, gräva på lotten och åka hem och hälsat på mamma. Jag var ju tvungen att hämta vinterskor, varm jacka och mössa och vantar inför vintern.

Idag hade jag tänkt plugga hela kvällen och komma ikapp lite men tyvärr har jag haft jätteont i huvudet hela dagen så jag har sovit det mesta av eftermiddagen. Men nu en stund på kvällen har jag och Jenny pratat lite bakterier och det var givande, känns som jag kanske kan få koll på alla bakterier innan tentan.

Idag fick jag hämta ut presenten som jag fick av familjen i 25-årspresenten. Det var ett jättefint armbandsur som jag ÄLSKAR. Jag har velat ha den här klockan i 2 år och nu har jag äntligen fått den :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela