The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag 17/10

Publicerad 2011-10-17 10:38:49 i Allmänt

Jaha, då var jag tillbaka i Uppsala efter en helg med älgjakt utanför Luleå. Vi (jag och Henrik) såg sammanlagt 12 älgar men bara en på vår mark och den var inte skjutbar så det blev inget denna gång. Men jag har sovit underbart gott i tornet och grillat korv över elden. Annars har vi inte hunnit med så mycket annat.

Jag var ganska trött igår när jag flög hem och självklart var planet försenat öven en halvtimme. Men vi blev informerade i tid och bjöds på te eller kaffe så jag är nöjd iaf. -Bra jobbat SAS!

Idag har jag sovmorgon och skolan börjar 1100, det utnyttjade jag till fullo och vaknade av mig själv vid 0740 - så himla trist. Med huvudvärk dessutom, jag fattar inte när huvudvrken ska ge sig, jag har haft on i en vecka nu men i helgen när det blev lite sömn och tidiga mornar ja då gick det så bra och jag hade inte det minsta ont.

Kanske är det stress inför tentan om en vecka, jag har faktiskt varit så upptagen att jag inte ens har tänkt på plugget i helgen. Det kanske är en lösning??

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för snart ska jag till skolan!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-17 18:02:54

hej hanna Välkommen tillbaka. Va avundsjuk jag blir jag vill också se så där många älgar. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela