The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Plugg hela dagarna

Publicerad 2011-10-18 20:12:26 i Allmänt

Nu har tentaplugget börjat satt in på allvar och jag har pluggat hela dagen idag. Vi hade laboration på förmiddagen, men min grupp var klar vid halv 11 och efter det har jag och Jenny pluggat tills nu vid 20. ed avbrott för lite bakning såklart. Jag bakade marshmallows, de blev jättegoda. Jag gjorde två varianter, vanlijsmak och blåbärssmak. De har precis samma koncistens som köpta marshmallows och smakde jättegott men tyvärr var jag lite snål med smaksättningen, så det får jag ändra på till nästa år.

Så här fina blev de, även om bilden är lite felvriden :-)

Jag tog den här bilden när jag var och plockade svamp för någon vecka sedan, är det någon som vet vad det är för svamp? Den ser så läcker ut!


Jag hittade även dessa trattkantareller och gula kantareller, inte jättemånga men väldigt goda. Jag ska försöka ta mig ut en stund i helgen också och se om jag hittar fler.

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-10-21 14:25:06

De ser lite väl blåa ut men jag gissar ändå på bläcksvamp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela