The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Onsdag 28/9

Publicerad 2011-09-28 21:55:27 i Allmänt

I helgen var jag i Arvidsjaur och hälsade på. Det var jätteskoj, på lördagen var det hopptävling och jag stod på banan hela dagen och efter 12 h i staller var jag ganska nöjd. Då var det bara att ladda om och gå på fest på Capsicum. Det var jättetrevligt och alla stallbarnen sjöng så fint! Underbart! På söndagen tog jag och Henrik bara det lugnt och vi gick en långpromenad med Aiko och fikade i skogen, det var jättemysigt.

Jag åkte hem tidigt i måndags morse och sedan dess har det varit full rulle här hemma. Jag har bakat till mitt födelsedagsfika, pluggat, handlat, packat upp och gått på föreläsningar. Trots att jag plugga hela kvällarna käns det inte som jag ligger i fas men jag ska försöka ta igen lite i helgen.

Jag har börjat tycka att det här med bakterier faktiskt är väldigt trevligt men jag skulle önska att vi hade lite mer tid för det.

I morse var jag på kolonilotten och skördade tre squash och ca 2-3 kg potatis. Det är så kul att plocka upp potatis, det känns som ett lotteri med vinst på varje lott! :-) Jag har fortfarande ganska mycket kvar att ta upp men jag ska försöka göra det snart och efter helgen väntas det komma kallare väder.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-30 14:15:08

hej hanna . Va roligt det var att läsa allt du har skrivit, Och många fina bilder. Fortsätt gärna. kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela