The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Jag kom ut!!

Publicerad 2012-12-04 19:52:00 i Allmänt

Efter att ha väntat några minuter kom en kompis till mig medan Jenny ringde vaktmästare och jag kände att jag fick en adrenalinkick och så tog jag i och lyckades ta mig ut!! Härligt att slippa sitta på toaletten hela dagen :-)

Här kommer en av de sista bilderna jag tog på Aiko, då vi tyvärr var tvungna att ta bort honom i förra veckan. Men det glädjer mig att se att de kunde hade mysigt tillsammans. Han är så saknad, vår bästa vän. Men jag är glad över åren vi fick med honom samtidigt som jag är så fruktansvärt ledsen över att vi inte fick fler år med honom. Det är tur vi har Cyra som är underbart duktig på att göra oss glada igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela