The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Äntligen ute i spåret

Publicerad 2012-02-19 17:09:44 i Träning

Idag har jag äntligen varit ute och sprungit igen. Jag har inte spungit på ett par veckor då jag har haft lite ont i halsen och flera av mina kompisar har varit förkylda så jag har trott att det har varit min tur. Men inget har brutit ut och jag har längtat ut så idag kände jag att det var dags. Tyvärr hann jag inte ut mitt på dan utan jag kom ut lite senare så det började regna och sedan snöa på mig. Inte så skönt men jag försökte njuta av det.

Det positiva var att dagens plusgrader hade omvandlat de glashala vägarna till slask så det vet inte halt någonstans. Jag valde att springa lugnt idag eftersom det var länge sedan sist och det var så skönt när jag kom imål och tittade på klockan. Trots det långsamma tempot hade jag sprungit fortare än jag gjorde i början. Det känns så kul att träningen har gett resultat!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-19 17:21:59

Najs :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela