The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Fräck fredag

Publicerad 2012-01-20 22:17:16 i Allmänt

Jag har kommit på att jag har en liten svaghet för det är med att skriva rubriker där alla ord börjar på samma bokstav. Men lite kul är det ju, ni får säga till om det blir för mycket av det goda!

Idag åkte jag till Västerås, brorsan ska åka ett skidlopp i Mora i morgon och jag ska följa med som serviceteam.

Dessutom har jag och Anders gått på stan idag och jag storchoppade på rean. 3 tröjor, 2 par strumpor och 2 set underkläder till ett värde av ca 660 kr betalade jag precis under 200 kr för. Helt ok tycker jag.

Nu ska jag gå och knyta mig för vi ska starta tidigt imorgon.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-01-23 19:15:33

Perfekt med så billiga kläder! Var handlade du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela