The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tråkig tisdag

Publicerad 2012-01-17 19:33:57 i Allmänt

Idag var väl ingen jätterolig dag. Jag hade sökt en lägenhet som jag och brorsan hade tänkt dela på och idag fick jag reda på att jag är nr 9 i kön till den. Så chansen att alla innan tackar nej till den känns mikroskopisk. BLÄ! Jag ville så gärna ha den. Även om det inte på något sätt är dåligt i min korridor längtar jag så efter att få bo själv igen och ha eget kök och vardagsrum och slippa bo på ett litet rum... Jag längtar efter att packa upp allt mitt nedpackade bohag som stått i mammas och pappas källare i 1,5 år nu. Jag längtar efter att bo på ett ställe och inte ha saker på sju (!) olika ställen.. Iof kommer jag fortsätta att ha saker utspridda över Sverige men jag kommer iaf bara att bo på ett om jag kan få den efterlängtade lägenheten någongång...

Dessutom hade jag tänkt springa idag som ett led i min satsning mot sommaren men jag har fått ganska kraftig huvudvärk. Jag skulle iof kunna springa men då kommer jag ha hemsk huvudvärk när jag kommer tillbaka. Frågan är omdet är värt det??

I morgon har jag dock tänkt göra en rolig sak, jag ska till sjukhuset och lämna blod. Håll tummarna för att jag har tillräckligt bra järnvärde för att få lämna samt att det går lika bra som sist så jag inte svimmar.

Dagens bild får bli en uppiggande på en god efterrätt! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela