The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Motionera mera

Publicerad 2012-06-15 08:19:16 i Träning

Min löpträning har inte riktigt kommit igång som jag hade tänkt mig. Mest pga att jag i övrigt rör mig ganska mycket så jag är för trött på kvällen. Men jag har tänkt försöka ändra på det så småning om. Men jag varvar trots allt promenader med ridning och cykling. I onsdags blev det t ex både promenad till stallet för ridning, två vanliga hundpromenader och sedan gick jag ut till Henriks jobb, 14 km. Bara den promenaden blev ca 23 000 steg :-)

I går blev det istället ca 1 timmes cykling med Aiko och skytteträning på kvällen. Det är väl inte så kondidtionstränande men väl styrketräning för armarna :-)

Idag blir det till att jobba ute i trädgården och bära skräp och riva insidan av stugan, det är träning det med. Kanske blir det också en uppfriskande simtur i tjärnen, jag får se hur varmt det har hunnit bli i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela