The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Äntligen lite frihet

Publicerad 2012-03-26 21:42:52 i Allmänt

Nu har vi börjat den nya kursen på riktigt och det känns så skönt. Nu är det statistik som gäller och det känns kul att få räkna lite, jag har saknat matten. Men framför allt är det skönt att man har fått lite mer frihet igen. Under förra kursen pluggade jag väldigt mycket varje dag och nu är det betydligt mindre att plugga varje dag sp jag hinner göra annat också. Underbart!

I dag till exempel har jag hunnit promenera och hämta min cykel som har varit på lagning och sedan cyklade jag hem och pluggade lite. Jag har även hunnit måla mitt nya skoställ som tidigare var träfärgat, nu är det på god väg att bli vitt, men jag ska måla det en gång till.

Omålad:

Målad:

Här är skostället i målad variant, svartvitt.
Cool va!?

Jag har också hunnit leka lite med min nya kamera, jag köpte en systemkamera i present till mig själv i går och det är så spännande att ändra en massa funktioner. Nu vill jag bara lära mig allt så jag kan utnyttja den till fullo.

Jag har även fått in en ny möbel i rummet och så har jag slängt ut den gamla tv-bänken, det blev jättebra, nu har jag mer förvaring och samtidigt mer golvyta. Härlig kombination när man bor på 20 kvm.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2012-04-23 19:49:16

Tycker du är dålig på att uppdatera älskling, jag vill ju ha nåt nytt att läsa.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-23 20:18:24

Nu har det kommit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela