The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tentaplugg eller...

Publicerad 2012-03-15 18:10:42 i Allmänt

Jaha så var det äntligen sista instuderingsdagen för denna gång. Idag pluggade jag och Jenny fram till lunch och sedan blev det en härlig uppfriskande promenad ute i naturen. Vi lånade med oss några hundar. Vi lyckades få ihop 4 st. Bild kommer här:


Jag lyckades blunda men vad gör väl det :-)

Vi hade riktigt roligt ute och när alla hundarna var återlämnade bar det av till affären för lite matinköp. SEdan har jag pluggat lite till men nu har jag gett upp, det är alltid svårt sista dagen tycker jag men man känner liksom att man måste. Så efter det har jag lagt in vitlöksklyftor, slagit in packet och packat för i morgon ska jag och hälsa på min systerson :-) Det ska bli så roligt! Hoppas bara SJ kan köra sina tåg i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela