The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Våren har återvänt

Publicerad 2012-03-11 10:39:50 i Allmänt

Idag vaknade jag av att solen sken tidigt på morgonen, är det inte underbart?! Igår var det så skönt ute och inte alls kallt även om man såklart var tvungen att ha en jacka på sig. I morgon har prognosen lovat att det ska bli varmare än 10 grader så vi får hoppas att det stämmer.

Själv sitter jag mest inne och pluggar till vår sista stopptenta i tvåan. Vi har den på fredag och det är massor med detaljer som ska tas in tills dess men jag försöker jobba på även om det går lite trögt just nu. Jag hoppas dock att den ska gå bra så jag får börja 3an till hösten.

Nu kallar plikten så jag ska sluta skriva men jag ska försöka återkomma snart.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-11 21:08:57

Hej Hanna, Det var länge sedan jag läste Kan jag erkänna, Men nu var det jättekul att läsa om allt du varit med om, Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela