The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Sista maj!

Publicerad 2012-05-31 13:50:24 i Allmänt

Jaha, då har hela maj gått och i morgon börjar första sommarmånaden. Helt underbart, jag skrev idag mina tre sista tentor. Två av dem gick inte så bra som jag hade hoppats men jag håller tummarna för att jag klarade dem. Imorgon är det en redovisning och sedan är det sommarlov!!!! Jag kan inte fatta det. Det ska bli så härligt. Det är verkligen värt allt slit som man gör under året bara för att få sommarlov. Jag längtar så upp till Henrik och hundarna men snart kommer jag. Det ska blir så roligt att återse Arvidsjaur och träffa en massa kompisar!!! Passar er, snart våldgästar jag er allihopa :-)

Nu håller jag på att städa och göra fint hemma så man kan gå på sommarlov med gott samvete, sedan blir det nog en stund på lotten och rensa lite ogräs. Efter det har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Bara njuta av att nästan ha sommarlov tror jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela